Justin

Justin
Believe Turné :)

2012. június 21., csütörtök

18. rész: Ez meg mi?

Hali mindenki! Hatalmas bocsánat, hogy ilyen soká írom a következő részt, de az iskola fogságába kerültem, és fontosak voltak az idei jegyeim a főiskolámhoz. Remélem azért így is tetszik majd, és kapok komikat. :)

Az éjszaka csendesen eltelt. Rékus békésen szunyókált. Fati ébresztette fél 7-kor.
- Jó reggelt álomszuszék! Hasadra süt a nap! Életed legszebb napja felvirradt!
Boo Boo nyűgösen fordult Fati felé.
- Szia Fati. Örülök, hogy itt vagy.
- Na, eredj a fürdőszobába készülődni! -noszogatta barátnőjét.
- Rendben. -szólt halkan Rékus és kiment a fürdőbe. Megmosta arcát, majd lefürdött. Miközben törölközött Fati bekiált hozzá.
- Na, és izgulsz már a mai nap miatt?
- Már nagyon. Várom természetesen, de izgulok, és egy picit félek is, hogy nehogy túl rosszul teljesítsek. -válaszolt Rékus picit visszafogottan, miközben kinyitotta a fürdőszobaajtót és kilépett rajta. - Igaz is. Mi az, amit tegnap álmodtál? Nagyon fontosnak látszott.
Fati az ablakhoz fordult, elhúzta a függönyt, kinézett rajta, majd semmilyen hangon válaszolta:
- Áh, semmi különöset. Ez igazán nem fontos. Most csak az a lényeg, hogy a legjobb barátnőm nem kisebb sztár videoklipjében fog szerepelni, mint Justin Bieber, ami nem mellesleg élete legszebb napja lesz. -terelte finoman a témát Fati.
- Oh, ne is mondd! Can't wait! -mondta Rékus, majd megölelte barátnőjét.
- Élvezd ki minden percét. Ez a Te napod! Ezt nem veheti el tőled senki! -bíztatta Rékust.
Együtt mentek reggelizni. Gabonapelyhet ettek friss tejjel. Fél 8. Dudaszó hallatszik kintről. Boo Boo odarohan az ablakhoz, és kinéz:
- Ez biztosan Loli lesz. Végre!
- Hát akkor jó szórakozást! -állt fel Fati az asztaltól, és ölelte volna meg Rékust, de ő így szólt:
- Mi? Nem gondolod Fati, hogy életem legcsodálatosabb élményét nem osztom meg a legjobb barátnőmmel?!! Természetesen Te is jössz velünk.
- Biztosan csak lábatlankodnék ott. Nem hiszem, hogy szívesen látnának.
- Viccelsz? Itt mindenki nagyon jó fej, nem lesz semmi gond. Nem mellesleg szeretném, ha megismernéd Justint. - kacsintott Fatira. - Mingyárt megkérdezem Lolit. -tette hozzá, majd kiszaladt az ajtón.
Loli már kiszálva az autóból üdvözölte Boo Boo-t:
- Jó reggelt! Hogy aludtál?
- Jó reggelt Loli! -nyomott három puszit arcára -egész jól. Figyelj csak! Szeretném, ha Fati is eljöhetne a forgatásra. Nagyon örülnék neki.
- Ez csak természetes. -válaszolta, majd mikor meglátta Fatit az ajtóban, odakiálltot: - Szia Fati! Gyere csak! Jól fogsz Te is mulatni, ígérem!
Fati oda ment hozzájuk, Loli őt is üdvözölte három puszival, majd beszálltak az autóba, és elindultak a forgatás helyszínére.
- Szóval, hogy érzed magad Rékus? -kérdezte Loli elkezdve a beszélgetést.
- Mindennél jobban izgulok. Érzem, hogy ez lesz életem legcsodálatosabb napja. El sem hiszem, hogy ez megtörténik velem. - válaszolt lelkendezve Fatira pillantva. - És annak külön örülök, hogy Fati is velem lehet. -tette hozzá.
- Ismerem az érzést. -reagált mosolyogva Loli.
- Te is voltál már ilyen helyzetben? -kérdezte Fati picit meglepődve.
- Hogy voltam-e? Amikor Justin híres lett, nem várt hirtelenséggel lett egycsapásra az összes sztár ismerőse. Katy Perry, Miley Cyrus, Robert Pattinson, Rihanna, Selena Gomez csak pár név azok közül, akikkel kapcsolatba kerültem én is, és mindenki úgy kezelt, mintha én is közéjük tartoznék. Pedig én csak egy sztár legjobb barátja vagyok, nem pedig sztár. Mégsem az előbbi nevek közül valamelyikért rajongtam olyan nagyon, hanem a csodálatos Beyoncé-ért. Egyszer Justin elvitt az egyik zenei díjátadóra. Ő is ott volt. A csodálatos ruhájában pózolt a kamerásoknak, a fellépéséről már nem is beszélve. Egyszerűen imádom őt! Aztán megtudtam, hogy Juss elintézte, hogy mellette ülhessek az egész díjátadón. Beszélgettem vele. Kiderült, hogy tényleg olyan közvetlen, mint amilyennek gondoltam. Azóta is tartjuk a kapcsolatot, sms-ezünk, felhívjuk egymást. Aztán egyszer felkért, hogy szerepeljek a klipjében. Na, kb akkor éreztem én ugyanezt.
- Áh, már tudom akkor honnan vagy olyan ismerős. -szólt hirtelen Fati.
Ekkorra már meg is érkeztek a forgatás első helyszínére, de nem azt látták, amire számítottak. A helyszínen egy mentőautót pillantottak meg...

6 komi és jön a következő! Hope you like it! :)



12 megjegyzés:

  1. ez nagyon jó :DD
    várom a folytatást.:P

    VálaszTörlés
  2. Tetszett :) Olyan aranyos, hogy a barátnőjét is magával hívja... Nagyon remélem, nem lesz semmi Justinnal, hogy a mentő már ott volt... Várom én is a kövit, puszillak :)

    VálaszTörlés
  3. Köszii :)) Ha benèzel legközelebb is, megtudod :)

    VálaszTörlés
  4. Csaj így tovább :) folytasd minél hamarabb :DD úgylátom vannak itt már rajongók :DD Örülök! és jó amit írsz... szívesen olvastam végig :)))) <3

    VálaszTörlés
  5. köszönöm :) a rajongó mèg elèg túlzás, de igyekszem, hogy minden rèsz tettszen :))

    VálaszTörlés
  6. IMÁDOM:$$$ tovább,tovább:$♥♥

    VálaszTörlés
  7. :) termèszetesen írom :) köszii a komit! <3

    VálaszTörlés

Köszi, hogy komizol! Várlak legközelebb is! :) Puszi :)