Justin

Justin
Believe Turné :)

2011. november 12., szombat

17. rész: Túl sok Justinból?

Rékust anyukája várta a nappaliban.
-Szia kicsim. Hogy telt a napod? Minden rendben van?
-Szia anya. Fantasztikus volt. Megtaláltuk a tökéletes ruhákat, és az este is csodás volt. Soha nem voltam még ilyen boldog. -válaszolta.
-Örülök neki, hogy boldog vagy, de kicsit aggódom. Aggódom, hogy mi lesz ennek a vége.
-Hogy érted ezt? -nézett kérdően anyukájára.
-Láttam Fatit ahogyan elment. Nem gondolod, hogy kicsit elhanyagolod? Szerintem túl sok lesz Justinból.
-Hogy mi? Túl sok Justinból? Elhanyagolom Fatit? -durrant el az agya. -Miért mondasz ilyeneket anya? Ez volt az álmom, és te ilyenekkel rontod el a kedvem? Nem utaztam el New York-ba, és nem váltam egy beképzelt majommá. Csupán egy klipbe fogok szerepelni, ami az életem egy fontos szakasza... -itt elakadt szava egy pillanatra, és torka elszorult -de sajnos ez is véget fog érni, ... szóval kérlek engedd, hogy kiélvezzem minden percét.
Szeme könnybe borult és felszaladt az emeletre. Anyukája nem szólt semmit. Mit is tudott volna mondani?
Boo Boo beszaladt szobályába, és ledobta magát az ágyra. Csak sírt és sírt. Egyszer csak megcsörrent telefonja.
-Igen? -szólt be elcsukló hanggal.
-Szia Rékus! Fati vagyok! Hogy ment a próba?
-Fati! Nagyon sajnálom! Annyira sajnálom! Nem szeretném, hogy megromoljon a kapcsolatunk. Igaza van anyának. De esküszöm, hogyha vége ennek az egésznek, újra annyit fogunk együtt lógni, mint azelőtt...
-Héj Rékus! Lassíts egy kicsit! Miről beszélsz? Mi történt? -kérdezte aggódva Fati.
-A klip elfoglal és nem tudok veled annyit lenni, mint régen...
-Rékus, ez igazán nem téma. Tudom milyen fontos ez neked, ezért támogatlak mindenben. Te is ezt tennéd, ha én kerülnék hasonló helyzetbe. Ezen nem sértődök meg. Nyugodj meg, kérlek. -próbálta nyugtatni barátnőjét.
-Igazán? Akkor nem haragszol, hogy reggel is úgy elszaladtam? -kérdezte picit nyugodtabb hanggal.
-Dehogy is! Ne viccelj már! De legjobb lesz, ha most leteszed a telefont és elmész aludni! Holnap nagy napod lesz. A maximumot kell nyújtanod. Holnap átmegyek reggel.
-Igazad van. Köszönöm. Várlak. Jó éjt!
-Jó éjt csajszi! Álmodj szépeket!
Rékus letette telefonját éjjeliszekrényére, elment fürdeni, és vegyes érzelmekkel lefeküdt ezután a fárasztó, de egyben gyönyörű nap után...

8 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy nagyon, csak így tovább... Szeretlek <3, vigyázz magadra! És ne feledd el, rám mindig számíthatsz :)
    Pusszantás: Első számú rajongód :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm! Én is szeretlek <3 Örükök, hogy ilyen barátom van :)
    Puszii

    VálaszTörlés
  3. Jóóó lett hamar kövit:))) <3 pusy:))

    VálaszTörlés
  4. wááá... folytatást! : )
    mi volt az az álom azt Fati el akar mondani? :D
    megöl a kíváncsiság...^^
    nagyon ügyi vagy... csak így tovább ;)

    VálaszTörlés
  5. Torii +tudsz mindent majd ha eljön az ideje :D köszi a komit

    VálaszTörlés
  6. <333 tetszik
    puszillak :))

    VálaszTörlés

Köszi, hogy komizol! Várlak legközelebb is! :) Puszi :)