Justin

Justin
Believe Turné :)

2011. június 30., csütörtök

6. rész: Köszönöm

*Justinéknál*
-Ezért akadtál ki ennyire? -lepődött meg Pattie. -Ebben nincs semmi. Nem olyan nagy tragédia ez.
-Tudom! Csak a feszültség felgyülemlett bennem, és sajnos Melissán töltöttem ki. Jaaaajh... Azt hiszem, nagyon elrontottam. Egy belieber sem érdemli meg ezt a hangnemet.
-Hát igen. Legjobb lesz, ha kiengeszteled. -tanácsolta anyukája.
-Igazad van! Felhívom Melt, és meghívom az esti koncertre ingyen VIP jeggyel. -vetette fel Juss.
-Ez nagyon jó ötlet, de a "felhívom" kicsit hibádzik. Azt hiszem akkor lenne teljes a bocsánatkérés, ha személyesen mennél el hozzájuk. -pontosított Pattie.
-Igen, tényleg! Ez nagyszerű! 1 óra alatt megjárom, aztán mehet tovább a próba. Köszönöm! -mondta Justin, majd puszit nyomott édesanyja homlokára, és már rohant is a sofőrhöz.
10 perc alatt visszaértek a szállodába. Justin rohant fel a 3.-ra és bekopogtatott Melissáékhoz. Melissa nyitott ajtót.
-Ne haragudj! -kezdte Justin meg sem várva, hogy Mel egy szót is szóljon. -Tudod... -kezdte volna Justin a bocsánatkérést, de Melissa félbeszakította.
-Gyere beljebb, ne itt álljunk az ajtóban.
Justin belépett pár lépést, majd folytatta.
-Szóval, nagyon feszült voltam, és most tényleg minden összejött. Bár tudom, hogy ez nem mentség, azért remélem meg tudsz bocsájtani. Nem gondoltam komolyan, amiket mondtam. Örülök, hogy belieber vagy.
Melissa csak végighallgatta csendben, majd ennyit mondott.
-Persze, hogy megbocsájtok.
Majd odalépett Justinhoz, és átölelte. Így álltak egy pillanatig, majd elengették egymást, de Justin még fogta Mel kezét.
-Apropó. Hoztam neked valamit.
Elővett zsebéből két VIP jegyet, majd átnyújtotta.
-Ezt nektek hoztam. Remélem Vanessa is el tud jönni. Tényleg, ő hol van?
-Ohh, nagyon köszönöm. Ott leszünk. Nessa átment az egyik barátnőjéhez.
-Akkor ő nem is tud erről az egészről? -kíváncsiskodott Bieber.
-Nem. És örülnék, ha ez így is maradna. -nézzett hatalmas nagy bociszemekkel Justinra.
-Rendben. Tőlem nem tud meg semmit. -válaszolta.
-Köszönöm.
-Hát rendben, de nekem most mennem kell próbára. Örülök, hogy tisztáztuk a dolgokat.
-Én is nagyon örülök, hogy eljöttél.
Kikísérte az ajtóba.
-Szia Melissa.
-Szia. Jah és Justin. -szólt utána. -A számodat kitöröltem.
Justin csak mosolygott, majd beszált a liftbe...

4 megjegyzés:

  1. ma estefelé folytatom :) köszii Niky <3ma estefelé folytatom :) köszii Niky <3

    VálaszTörlés
  2. Hahah, My laptop összetört, amikor böngészve találtam bieberhope.blogspot.com utoljára itt voltam. És az elmúlt 2 hónapban már kerestem ezt a blog, úgyhogy hálás található meg még egyszer! : D

    VálaszTörlés

Köszi, hogy komizol! Várlak legközelebb is! :) Puszi :)