Justin

Justin
Believe Turné :)

2011. augusztus 23., kedd

VIGYÁZZ! KÉSZ! KOMIZZ!!

Sziasztok kedves olvasóim!
Átnéztem a blogom, és egy fontos döntésre jutottam. Ti azt szeretnétek, hogy írjam a történetet, és minél sűrűbben új részekkel lepjelek meg titeket. Cserébe én csak annyit kérek, hogy miután elolvastátok a részeket, csak pár szóban írjátok le, mit éreztek, mi a véleményetek. Mégis találok olyan bejegyzéseket, mely alatt egy komi sincs. Én tudom, hogy nem ez a top blog, de ha tetszik, amit csinálok, kérlek írjatok pár sort, mert én ebből látom, hogy ti mit gondoltok blogomról.
Szóval az az ajánlatom, hogy ha mindegyik bejegyzés alatt lesz minimum 4 komi, akkor folytatom a történetet. Segítek azzal, hogy felsorolom azon bejegyzések számát, melyek egy komit sem kaptak. Ezek a:
1., 5., 7., 8.,13. bejegyzés.
Ezeken kívül vannak még részek, amik 4 komi alatt vannak. Ha meglesznek a komik, folytatom a történetet.
Jó komizást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszi, hogy komizol! Várlak legközelebb is! :) Puszi :)